Τελευταία νέα

Οι καταναλωτές μηνύουν την Iberia στην Ισπανία

Δύο ενώσεις καταναλωτών στην Ισπανία μηνύουν ταξιδιωτικούς πράκτορες και αεροπορικές εταιρίες για τις ζημιές που υπέστησαν οι καταναλωτές από τις αλλεπάλληλες ακυρώσεις και καθυστερήσεις πτήσεων. Σύμφωνα με δημοσιεύματα του αγγλικού […]

Δύο ενώσεις καταναλωτών στην Ισπανία μηνύουν ταξιδιωτικούς πράκτορες και αεροπορικές εταιρίες για τις ζημιές που υπέστησαν οι καταναλωτές από τις αλλεπάλληλες ακυρώσεις και καθυστερήσεις πτήσεων.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα του αγγλικού τύπου, εκατοντάδες πτήσεις επηρεάστηκαν από τα προβλήματα των συστημάτων ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας και από τον συνωστισμό στα αεροδρόμια την περασμένη Άνοιξη.
Οι δύο ενώσεις -οι OCU και OCUC– απαιτούν αποζημιώσεις εκ μέρους 108 επιβατών, από τις αεροπορικές εταιρίες Iberia, Spanair, Air Europa, και Thai Airways, καθώς επίσης και από 13 ταξιδιωτικά γραφεία μεταξύ των οποίων τα Viajes Iberia, Halcon Viajes, Viajes El Corte Ingles και Marsans, αλλά και από τις Ισπανικές Αεροπορικές Αρχές (AENA).
Το αίτημα αποζημίωσης ύψους 40.000 λιρών Αγγλίας αφορά στην κάλυψη εισιτηρίων και εξόδων που προέκυψαν από τις ακυρώσεις. Η OCU εκτιμάει ότι η διαδικασία εκδίκασης της υπόθεσης θα κρατήσει τουλάχιστον δύο χρόνια.
Η Iberia αναγκάστηκε να κόψει 16.400 πτήσεις της από Ιούνιο μέχρι το τέλος του χρόνου για να κατευνάσει τον έντονο συνωστισμό στα ισπανικά αεροδρόμια, κίνηση που αναμένεται να της κοστίσει περίπου 40 εκατ. λίρες Αγγλίας.
Όσο για την ανταγωνίστρια της, Spanair, αναγκάστηκε να ακυρώσει τα σχέδια επέκτασης της.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

04/10/2022
03/10/2022
30/09/2022
29/09/2022
28/09/2022