Τελευταία νέα

Το "ήλιος και θάλασσα" επιστρέφει. . . δριμύτερο!

Είναι πράγματι να απορεί κανείς όταν μετά από μία έντονη προσπάθεια να ανατρέψουμε τα τρία "S" του ελληνικού τουρισμού, δηλαδή τα "Sea-Sun-Sand", που αποτελούσαν τον κύριο πόλο έλξης τουριστών για […]

Είναι πράγματι να απορεί κανείς όταν μετά από μία έντονη προσπάθεια να ανατρέψουμε τα τρία "S" του ελληνικού τουρισμού, δηλαδή τα "Sea-Sun-Sand", που αποτελούσαν τον κύριο πόλο έλξης τουριστών για χρόνια ολόκληρα, βρισκόμαστε τώρα μπροστά σε μία σύγχρονη μελέτη η οποία μας φέρνει πάλι πίσω στο γνωστό σύνθημα.
Έμπειροι μελετητές που πληρώθηκαν 125 εκατομμύρια δραχμές από Κοινοτικά κονδύλια ανακάλυψαν με ανάθεση του ΕΟΤ ότι το τουριστικό προϊόν της Ελλάδας είναι "ήλιος-θάλασσα-πολιτισμός"!!
Έτσι λοιπόν, το νέο (?!) σύνθημα του ελληνικού τουρισμού σε όλες τις αγορές θα είναι επίσημα το "Ελλάδα, Μια μοναδική αρμονία ήλιου + Θάλασσας + πολιτισμού" με έμφαση για τις ευρωπαϊκές αγορές κυρίως στον ήλιο και τη θάλασσα, ενώ για τις υπερπόντιες αγορές θα δίνεται έμφαση κυρίως στον πολιτισμό.
Το χειρότερο είναι ότι με το μήνυμα αυτό η μελέτη θεωρεί ότι η Ελλάδα διαφοροποιείται από τους βασικούς της ανταγωνιστές -Ισπανία και Τουρκία- διότι ναι μεν προσφέρει διακοπές ήλιου και θάλασσας όπως και αυτές, αλλά πιο "εκλεπτυσμένες", με τον ελληνικό δηλαδή τρόπο, τοποθετώντας έτσι τον εαυτό της σε ανώτερο επίπεδο από τους ανταγωνιστές της. Άραγε σε πιο επίπεδο μας κατατάσσουν οι tour operators με τη συνεχή πίεση για συμπίεση των τιμών που εφαρμόζουν κάθε χρόνο; Δεν ξέρουμε αν έχει προβλέψει κάτι γι αυτό η μελέτη.
Όσο για τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, όπως συνεδριακός, θρησκευτικός, γκολφ, ιαματικός, κ.λπ, αποτελούν απλώς το συμπλήρωμα στο βασικό προϊόν που είναι ήλιος-θάλασσα-πολιτισμός.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

04/10/2022
03/10/2022
30/09/2022
29/09/2022
28/09/2022