Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήΠώς αναπτύσσεται ένα ελκυστικό hotel brand;
Σεμινάρια

Πώς αναπτύσσεται ένα ελκυστικό hotel brand;

Στο προσεχές Hotel Marketing Masterclass, στις 11 Φεβρουαρίου στην Αθήνα, η κα Σόνια Σαλτσίδη θα περιγράψει τα βήματα που ακολουθούνται από τη στρατηγική μάρκετινγκ μέχρι τη δημιουργία λογοτύπων και όλων των εικαστικών εφαρμογών, προκειμένου ένα ξενοδοχείο να αποκτήσει ένα δυνατό brand.

Ένα πολύ ενδιαφέρον case study με θέμα το branding ενός νέου ξενοδοχείου σε νησί των Κυκλάδων θα παρουσιάσει η κα Σόνια Σαλτσίδη στο προσεχές Hotel Marketing Masterclass. Αυτό το άκρως εξειδικευμένο σεμινάριο απευθύνεται σε ιδιοκτήτες και διευθυντικά στελέχη ξενοδοχείων και θα πραγματοποιηθεί στις 11 Φεβρουαρίου 2017 στην Αθήνα.

Στην εισήγησή της η κα Σαλτσίδη θα περιγράψει τα βήματα που ακολουθούνται από τη στρατηγική μάρκετινγκ μέχρι τη δημιουργία λογοτύπων και όλων των εικαστικών εφαρμογών, προκειμένου ένα ξενοδοχείο να αποκτήσει ένα δυνατό brand που θα το βοηθήσει να προσελκύσει την πελατερία-στόχο και να επιτύχει την επιθυμητή τιμολογιακή πολιτική. Επίσης θα συζητήσει με τους μετέχοντες ξενοδόχους τους τρόπους βελτίωσης του δικού τους brand.

Η κα Σαλτσίδη ειδικεύεται στην οπτική επικοινωνία, το στρατηγικό σχεδιασμό εταιρικής ταυτότητας και την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών προβολής και διαφήμισης για πάνω από 25 χρόνια. Ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο Graphic Design & Image Synthesis το 1992. Αφού εργάστηκε σε μεγάλες διαφημιστικές εταιρείες, το 1998 ίδρυσε την εταιρεία Οπτικής Επικοινωνίας Lectus adv., όπου μέχρι σήμερα σχεδιάζει ανελλιπώς στρατηγικές ενέργειες marketing για την προβολή και την προώθηση της εταιρικής εικόνας, προϊόντων και υπηρεσιών, έχοντας στο πελατολόγιό της σημαντικές πολυεθνικές και ελληνικές εταιρείες με σταθερές συνεργασίες. Ως ιθύνων νους της δημιουργικής ομάδας της Lectus adv., η κα Σαλτσίδη είναι υπεύθυνη για την άρτια παροχή ποιοτικών υπηρεσιών, αποτέλεσμα της συλλογικής προσπάθειας ειδικών από το χώρο του design, του marketing και της διαφήμισης.

Το Hotel Marketing Masterclass συνδιοργανώνεται από την TravelDailyNews και τον δρα Δημήτρη Κούτουλα και θα πραγματοποιηθεί στις 11 Φεβρουαρίου στο ξενοδοχείο AIROTEL Parthenon Hotel στην Αθήνα. Το φετινό Hotel Marketing Masterclass εντάσσεται στο σεμιναριακό τριήμερο της TravelDailyNews στις 11, 12 και 13 Φεβρουαρίου 2017, με το Boutique Hotel Masterclass να πραγματοποιείται στις 12 Φεβρουαρίου και το Hotel Spa Masterclass στις 13 Φεβρουαρίου. Για όσους ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν δύο ή και τα τρία σεμινάρια έχει προβλεφθεί ειδική έκπτωση (περισσότερες πληροφορίες στο email: tma@tma.travel και στο τηλ: 210 9374050).

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024