Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Σεμινάρια

Πώς αναπτύσσεται ένα ελκυστικό hotel brand;

Τατιάνα Ρόκου - 09 Φεβρουάριος 2017, 11:05

Στο προσεχές Hotel Marketing Masterclass, στις 11 Φεβρουαρίου στην Αθήνα, η κα Σόνια Σαλτσίδη θα περιγράψει τα βήματα που ακολουθούνται από τη στρατηγική μάρκετινγκ μέχρι τη δημιουργία λογοτύπων και όλων των εικαστικών εφαρμογών, προκειμένου ένα ξενοδοχείο να αποκτήσει ένα δυνατό brand.


Ένα πολύ ενδιαφέρον case study με θέμα το branding ενός νέου ξενοδοχείου σε νησί των Κυκλάδων θα παρουσιάσει η κα Σόνια Σαλτσίδη στο προσεχές Hotel Marketing Masterclass. Αυτό το άκρως εξειδικευμένο σεμινάριο απευθύνεται σε ιδιοκτήτες και διευθυντικά στελέχη ξενοδοχείων και θα πραγματοποιηθεί στις 11 Φεβρουαρίου 2017 στην Αθήνα.

Στην εισήγησή της η κα Σαλτσίδη θα περιγράψει τα βήματα που ακολουθούνται από τη στρατηγική μάρκετινγκ μέχρι τη δημιουργία λογοτύπων και όλων των εικαστικών εφαρμογών, προκειμένου ένα ξενοδοχείο να αποκτήσει ένα δυνατό brand που θα το βοηθήσει να προσελκύσει την πελατερία-στόχο και να επιτύχει την επιθυμητή τιμολογιακή πολιτική. Επίσης θα συζητήσει με τους μετέχοντες ξενοδόχους τους τρόπους βελτίωσης του δικού τους brand.

Η κα Σαλτσίδη ειδικεύεται στην οπτική επικοινωνία, το στρατηγικό σχεδιασμό εταιρικής ταυτότητας και την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών προβολής και διαφήμισης για πάνω από 25 χρόνια. Ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο Graphic Design & Image Synthesis το 1992. Αφού εργάστηκε σε μεγάλες διαφημιστικές εταιρείες, το 1998 ίδρυσε την εταιρεία Οπτικής Επικοινωνίας Lectus adv., όπου μέχρι σήμερα σχεδιάζει ανελλιπώς στρατηγικές ενέργειες marketing για την προβολή και την προώθηση της εταιρικής εικόνας, προϊόντων και υπηρεσιών, έχοντας στο πελατολόγιό της σημαντικές πολυεθνικές και ελληνικές εταιρείες με σταθερές συνεργασίες. Ως ιθύνων νους της δημιουργικής ομάδας της Lectus adv., η κα Σαλτσίδη είναι υπεύθυνη για την άρτια παροχή ποιοτικών υπηρεσιών, αποτέλεσμα της συλλογικής προσπάθειας ειδικών από το χώρο του design, του marketing και της διαφήμισης.

Το Hotel Marketing Masterclass συνδιοργανώνεται από την TravelDailyNews και τον δρα Δημήτρη Κούτουλα και θα πραγματοποιηθεί στις 11 Φεβρουαρίου στο ξενοδοχείο AIROTEL Parthenon Hotel στην Αθήνα. Το φετινό Hotel Marketing Masterclass εντάσσεται στο σεμιναριακό τριήμερο της TravelDailyNews στις 11, 12 και 13 Φεβρουαρίου 2017, με το Boutique Hotel Masterclass να πραγματοποιείται στις 12 Φεβρουαρίου και το Hotel Spa Masterclass στις 13 Φεβρουαρίου. Για όσους ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν δύο ή και τα τρία σεμινάρια έχει προβλεφθεί ειδική έκπτωση (περισσότερες πληροφορίες στο email: tma@tma.travel και στο τηλ: 210 9374050).


|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top