Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Προσιτά σεμινάρια σε θέματα αιχμής - Την Τετάρτη το επόμενο 'Masterclass' στην Αθήνα

03 June 2013, 12:35

Στις 5 Ιουνίου 2013 θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο Stratos Vassilikos της Αθήνας το νέο σεμινάριο της σειράς 'The 2013 TravelDailyNews Masterclass Series' με τίτλο 'The Online Marketing Masterclass for Hoteliers: Αξιοποιώντας τη δύναμη του διαδικτύου για αύξηση πελατείας και εσόδων'.

Ο ιδρυτής της Travel Media Applications και διευθυντής Σύνταξης του TravelDailyNews Greece & Cyprus κ. Θεόδωρος Κουμέλης, από την Μπανγκόκ που βρίσκεται για την ανάπτυξη των ασιατικών αγορών για τον εισερχόμενο τουρισμό προς την Ελλάδα, την Κύπρο, αλλά και την υπόλοιπη Ευρώπη, σχολίασε την απόφαση της εταιρείας για τη διοργάνωση της σειράς σεμιναρίων “Masterclass” μιλώντας στην Τατιάνα Ρόκου. Αφορμή για τη συνέντευξη είναι το “Online Marketing Masterclass for Hoteliers” που διεξάγεται την Τετάρτη στην Αθήνα.

Θεόδωρος Κουμέλης: Η εταιρεία μας πάντα παρακολουθεί τις διεθνείς τάσεις και εξελίξεις του τουρισμού και γνωρίζουμε ότι ο τουρισμός ως κλάδος της οικονομίας εξελίσσεται με ραγδαίους ρυθμούς, με αποτέλεσμα να είναι επιτακτική ανάγκη οι εργαζόμενοι, τα στελέχη αλλά ακόμα περισσότερο οι ίδιοι οι επιχειρηματίες να ενημερώνονται διαρκώς και να εκπαιδεύονται σε νέα εργαλεία, λύσεις, προϊόντα, υπηρεσίες, στρατηγικές.

Η σειρά σεμιναρίων “Masterclass” έχει ως σκοπό να εκπαιδεύει τους συμμετέχοντες σε θέματα πρακτικά και να δίνει χειροπιαστές γνώσεις που άμεσα να μπορούν να χρησιμοποιηθούν, είτε αφορούν την καθημερινή λειτουργία της επιχείρησης είτε τις στρατηγικές αποφάσεις. Για τον σκοπό αυτό έχουμε συνεργαστεί με τον δρα Δημήτρη Κούτουλα που έχει το προνόμιο να είναι άριστος γνώστης της εκπαιδευτικής διαδικασίας ως ακαδημαϊκός, αλλά και ως έμπειρος επαγγελματίας του τουριστικού marketing να παρακολουθεί τις διεθνείς τάσεις και εξελίξεις και τις ανάγκες των τουριστικών επιχειρήσεων και οργανισμών.

Παράλληλα, σε κάθε σεμινάριο της σειράς “Masterclass” χρησιμοποιούμε εξειδικευμένους επαγγελματίες που είναι άριστοι γνώστες του γνωστικού αντικειμένου που καλούνται να μεταδώσουν.

Είναι σημαντικό επίσης να αναφέρω ότι η πολιτική μας είναι να διευκολύνουμε τους ανθρώπους του τουρισμού να συμμετέχουν σε αυτά τα σεμινάρια και γι’ αυτό έχουμε επιλέξει να διατηρούμε το κόστος συμμετοχής ιδιαίτερα χαμηλό. Γνωρίζουμε τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις εξ αιτίας της ευρωπαϊκής και διεθνούς οικονομικής κρίσης και φροντίζουμε ως εταιρεία να συμβάλλουμε δημιουργικά στην επιχειρηματική δραστηριότητα και να δημιουργούμε ευκαιρίες για νέες δουλειές.

TDN: Το Μάρτιο διοργανώσατε το πρώτο σεμινάριο της σειράς με θέμα “The Hotel Quality Masterclass” και τώρα συνεχίζετε με το δεύτερο με θέμα “The Online Marketing Masterclass for Hoteliers”. Διοργανώνονται πολλά σεμινάρια με αντίστοιχο θέμα, γιατί κάποιος να παρακολουθήσει το συγκεκριμένο;

Θ.Κ.: Πράγματι, τέλος Μαρτίου διοργανώσαμε το σεμινάριο “The Hotel Quality Masterclass: H ποιότητα των ξενοδοχειακών υπηρεσιών στην εποχή του TripAdvisor”, το οποίο προσέλκυσε 65 συμμετέχοντες και απέσπασε εξαιρετικές κριτικές.

Αυτό μας έδωσε το έναυσμα να προχωρήσουμε στη διοργάνωση του δεύτερου σεμιναρίου με θέμα “The Online Marketing Masterclass for Hoteliers: Αξιοποιώντας τη δύναμη του διαδικτύου για αύξηση πελατείας και εσόδων”. Όπως ανέφερα και προηγουμένως, η προσπάθειά μας είναι μέσα από τις υπηρεσίες που παρέχουμε -στις οποίες συμπεριλαμβάνονται και τα σεμινάρια “Masterclass”- να δώσουμε ευκαιρίες για περισσότερες δουλειές. Αυτή τη στιγμή το marketing μέσα από το διαδίκτυο και τις φορητές συσκευές όπως τα smartphones και τα tablets είναι πραγματικότητα σε όλο τον πλανήτη και δίνει εξαιρετικές ευκαιρίες για άνοιγμα νέων αγορών. Πέραν από τις παραδοσιακές για την Ελλάδα αγορές της Ευρώπης και της Αμερικής, όλη η Νοτιοανατολική Ασία, Ταϊλάνδη, Βιετνάμ, Ινδονησία, Σιγκαπούρη, αλλά και η τεράστια αγορά της Κίνας έχουν απίστευτη χρήση του διαδικτύου και των φορητών συσκευών γεγονός, που δημιουργεί πολύ μεγάλες ευκαιρίες.

Οι εισηγητές του σεμιναρίου, με το συντονισμό του δρα Δημήτρη Κούτουλα, έχουν τη δυνατότητα να δείξουν πολύ πρακτικούς τρόπους για τις στρατηγικές αποφάσεις αλλά και για τον ουσιαστικό τρόπο υλοποίησης του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ, ώστε να προσελκύσουμε πελατεία από νέες αγορές και από νέα κομμάτια των παραδοσιακών αγορών.

Πληροφορίες για το αναλυτικό πρόγραμμα του Masterclass παρατίθενται εδώ.

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top